איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה

והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום מ.ב.) חיפשה פתרון 'פרסום ירוק' שיעביר מסר לקהל גדול. היום, כשקהל משתמשי הסלולאר הולך וגדל בעולם חוויה למשתמשים אלו יכולה להיות בעלת ערך רב.

אז מנקודת פתיחה זו פיתחה אאודי את האפליקציה המוצגת בסרטון (לאנדרואיד). כמו ב'הגיון הירוק' שאומר שעם יש לנו משהו שצורך אנרגיה / מבזבז ואנו לא זקוקים לא כרגע כדאי שנכבה אותו (חשמל, מים…) כך באפליקציה של אאודי. האפליקציה בודקת ברקע מה מהאפליקציות במכשיר שאינן בשימוש שזוללות סוללה ומציעה לכבות אותן. קמפיין פשוט וקולע.

 

האפליקציה של אאודי

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

כתיבת תגובה

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש