המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
ניהול פייסבוק בדרכים – אפליקציות
הרבה מאיתנו בין אם אנחנו כאלה שעוסקים בתחום הדיגיטל או בעלי / מנהלי עסקים שנדרשים לדעת בזמן אמת מה קורה בהתנהלות הדיגיטלית שלנו מוצאים את
פיתוח אפליקציות Mobile
אני נשאל לא מעט לגבי היתרונות והחסרונות של אתר רספונסיבי או מותאם לעסק לעומת פיתוח אפליקציית מובייל אז בחרתי לארח כאן את שלמה שמתמחה בנושא
מיון אוטומטי של בקשות הצטרפות לקבוצות פייסבוק
לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה
איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי?
הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה:
שיתוף מאינסטגרם למסנג'ר של פייסבוק
יש לי חברה טובה וקולגה שקוראים לה נועה לבני. הקוראים הותיקים שלי אולי זוכרים את פוסט האורח שלה כאן על מערכת הפרסום של פייסבוק עוד
מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק
תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז
תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015
הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו