איפה אתם במפת המדיה החברתית?

The “2010 Social Media Benchmarking Study” from Ketchum and FedEx found when looking at 62 study participants from a variety of industries that 100% had some degree of social media presence. http://bit.ly/dHFqRk

[polldaddy poll=4166074]

למרות החלוקה לקבוצות, מסקנת המחקר היא שיש לשלב את אסטרטגיית המדיה החברתית עם תוכנית התקשורת השיווקית והשיווק. בנוסף, המטרות שהוצבו על ידי רוב המשתתפים  במחקר לשנת 2010 היו קרובות: (בסדר יורד) איטרקציה עם המותג; יצירת קהילה; הגברת תנועה לאתר;  זיהוי ותגובה לצרכי הלקוח; איתור הזדמנויות עסקיות.

סקר שערכו סוכנות יחסי הציבור Ketchum וחברת פדקס סביב 62 ניתוחי אירוע נתן תמונה של 3 סוגי מעורבות מצד חברות במדיה החברתית.

המנהיגים – אלה המשלבים את פעילות המדיה החברתית שלהם בצורה אינטרגטיבית עם פעילות התקשורת השיווקית. מנטרים על בסיס קבוע כלים חדשים ליזום פעילות במדיה החברתית ומעסיקים צוות של לפחות 3 עובדים העוסקים בתחום.

המשתתפים – אלה המשלבים את פעילות המדיה החברתית שלהם בחלק מתוכנית התקשורת השיווקית, מחקים פעולות של שימוש בכלים במדיה החברתית המוכתבים על ידי קבוצת ה"מנהיגים" ומעסיקים עובד לטובת הנושא יחד עם לווי של סוכנות מתאימה.

הצופים – אלה המקדמים פעילות במדיה החברתית על "אש קטנה", צופים בפעילות הקולגות ו"הולכים על בטוח" בשימוש בכלים חדשים וחשיפת המודעות במדיה החברתית. אינם מעסיקים עובד אך נעזרים בלווי של יועץ חיצוני.

אז איפה אתם?

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

5 מחשבות על “איפה אתם במפת המדיה החברתית?”

  1. מזכיר מאוד את המודל של המאמצים המוקדמים, מאוחרים וכו'. זה ברור שרק חלק קטן מהמשתמשים הם אלו שדוחפים קדימה ומבצעים את רוב העבודה. זה תמיד היה ככה באינטרנט וכנראה גם יהיה בזמן הקרוב.

    ועדיין – מה שמודדים בסוף הן התוצאות, לא בטוח שעשרה "מומחים" לפייסבוק יעשו עבודה יותר טובה מאדם אחד עם זווית חדשנית (לדוגמה, פרויקט "דירה בתל אביב" ששם בכיס הקטן את כל כרישי הנדל"ן ואתרי הלוחות).

  2. פינגבאק: הבלוג של מני בן-עדי • שיווק • ניהול • טכנולוגיה ועוד » מדידה במדיה החברתית

כתיבת תגובה

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש