בעידן של הצפת מידע אנחנו מחפשים חדשות לבקרים אפשרויות לנפות מידע ולהפוך אותו לידע. מגייסים טכנולוגיות רבות על מנת להפוך את המידע לחומר ממשי איתו נוכל להתקדם ולהביא תוצאות. אחת החוזקות של הרשת החברתית העיסקית LinkedIn היא באפשרויות החיפוש והפילוח הממוקדות שלה. רשת בה אחוז גדול מהאנשים נמצא בה בין היתר למיתוג עצמי, זוכה לעידכון און ליין של מירב הנתונים על ידי המשתמש עצמו!

כמי שנעזר רבות במערכת במהלך השנים לאיתור מקורות בעולם, קשר עם מומחים, יבוא מוצרים משלימים, סגירת עסקאות וייצור לידים ראיתי לנכון להביא לכם את הבסיס של אופן השימוש ברשת לינקדאין כבסיס נתונים.

מערכת LinkedIn מציגה בעמוד המרכזי את העדכונים של החברים ומאפשרת לבצע חיפוש חתך בעדכונים של כל החברים ברשת. התוצאות נותנות לנו פרמטרים שעוזרים לנו מאוד ברמת המיקוד כמו – דרגת הקרבה של האדם אלי ברשת, תפקידו והחברה בה הוא עובד, תחום העיסוק שלו ובנוסף כותרות מהתעשיה, מיקומים גאוגרפיים ואפשרות לשמור את החיפוש. רוצים לדעת איך עושים את זה? צפו בסרטון.

הרשמו לניוזלטר שלנו

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

1 מחשבה על “בסיס נתונים עסקי של יותר מ-85 מליון לקוחות וספקים – לינקדאין”

  1. פינגבאק: הקשר בין לינקדאין ואחריות

לתגובה