למה משתמשי הסלולאר לא עושים צ'ק אין? –שירותי מיקום – אינפוגרפיקה

imageעל שירותי פייסבוק פלייסז (Facebook Places) שמענו בארצנו הקטנטונת כבר ברבעון האחרון של 2010. זאת אחרי שהשירות של חברת פורסקוור עשה עליה עוד קודם. אז מה הם בעצם אותם שירותים?

השירותים מבוססי המיקום מאפשרים להביא את העולם הדיגיטאלי לחיים המוחשיים. ליזום מפגשים ספונטאניים, לשתף חברים במקומות שאנחנו אוהבים לבלות בהם או לקנות בהם. למעשה בכלליות – הם מאפשרים לחברים שלנו לראות איפה אנחנו. מפחיד? כנראה שזו נקודה מהותית באופן חדירת השירות והשימוש בו.

סרטון הדרכה רשמי של פייסבוק על שירות הפייסבוק פלייסז

על פייסבוק פלייסז אפשר ללמוד מסרטון ההדרכה המצויין של החברה בו מתואר איך החברים שלך מקבלים דיווח אם אתה נמצא בקרבת מקום.

איך תוכלו לשתף אחד את השני וכיו"ב. אחד היתרונות הבולטים הוא אפשרות של עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט לדאוג שאלה שעולים אליהם לרגל יבצעו המלצה ופרסום אקטיבי על ידי ביצוע צ'ק אין (קרי דיווח שהם נמצאים במקום).

לכאורה רעיון מצויין! אבל מה באמת קרה עם השירות מאז כניסתו?

בתחילת מאי (2011) פרסמה סוכנות המדיה הדיגיטלית Beyond מחקר על בסיסו הפיקה אינפוגרפיקה לפיו רק 17% ממשתמשי הסלולאר עושים שימוש באחד מהשירותים. גזרתי מתוך האינפוגרפיקה מספר נתונים בולטים ואצרף בסוף הפוסט קישור למאמר המלא ולקובץ האינפוגרפיקה.

Capture

רק 17% ממשתמשי הסלולארי משתמשים בשירותי מיקום

90% מהם עושים את זה בפייסבוק

49% אחוז מהאוכלוסייה אומרת שהיא חושבת שלא תשתמש בשירות

פרטיות היא חסם מרכזי באי שימוש בשירות!

imageimageimage

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

5 מחשבות על “למה משתמשי הסלולאר לא עושים צ'ק אין? –שירותי מיקום – אינפוגרפיקה”

  1. פינגבאק: בלוגיק – נבחרי השבוע מהבלוגספירה הישראלית [17-06-11] | Newsgeek

  2. שלומית, זה קצת עניין של אבולוציה של שיתוף בעייני. לפני 5-6 שנים בטח היית צוחקת עלי אם הייתי אומר לך שבעתיד תספרי לחברים שלך שלא כולם מכירים אותך על בסיס יום יומי הרבה אלמנטים יחסית אישיים. וכן, בהחלט צריך לדעת לשים את הגבולות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש