הפוסט הזה מיועד לעסקים או למי שמעוניין לעשות פעילות ציבורית בפייסבוק בשונה מפעילות אישית. אז נתחיל מזה שפייסבוק לא מאשרת לפי הכללים שלה שימוש בפרופיל אישי לקידום עסקי ועבודה רבה יכולה לרדת לטמיון בדקה בה פייסבוק יחליטו למחוק את הפרופיל בשל הפרה.

מלבד זאת ישנן חסרונות רבים ביניהם המגבלה בכמות החברים אותם ניתן לצרף פרופיל, אי יכולת לחשוף תוכן ואפשרויות שיתוף לכאלה שהם לא חברים שלי (בהנחה שלא מדובר במיהו שמכיר לפני ולפנים את הגדרות הפרטיות…) בקיצור רבות החסרונות על היתרונות.

אז הבננו שלא פרופיל אבל מה כן?

אני אפתח בסרטון שהעלתי בעקבות השינויים בעמודים העסקיים שנכנסו לתוקף רשמי ב-10 למרץ 2011. הסרטון סוקר את האפשרויות בניהול עמוד והיתרונות של שימוש באפליקציות לייק באתר הבית שלכם. לאחר מכן אגע במס' נקודות הנוגעות לשוני בין קבוצה לעמוד ולסיום פרסמתי לכם קובץ PDF עם קישורים רלוונטיים לניהול עמוד בפייסבוק.

לחצו על התמונה להצגת ההשוואה

ההבדלים המרכזיים בין עמוד לקבוצה (מבוסס על מספר פוסטים ממאשבל, אינסייד פייסבוק, אול פייסבוק ו-SEJ עם עדכונים שלי).

בנוסף במידה ואתם חוששים לעבור מפרופיל לעמוד בשל כמות החברים שצברתם אז ראשית הסיכון גדול מהסיכוי ושנית ניתן להקים עמוד ולהעביר אליו את האוהדים. צרו אתי קשר ואשמח לסייע.

קובץ PDF עם קישורים רלוונטיים לניהול עמוד בפייסבוק ניתן למצוא כאן.

הרשמו לניוזלטר שלנו

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

10 מחשבות על “מה ההבדל בין עמוד עסקי לקבוצה בפייסבוק ולמה לא פרופיל בעצם?”

  1. אמיר נקודה מצויינת. הקבוצות מתאימות לדיונים קצרי מועד בניגוד לעמודים שבנויים לפעילות ארוכת טווח. זה בא לידי ביטוי לדוגמא שבקבוצות על הקיר תמיד יופיע למעלה הפוסט האחרון אליו הגיבו.
    מוזמן להציץ בפוסט הזה לקבלת מספר רעיונות לפעילות בקבוצות >> פייסבוק – קבוצות עסקיות, גיבוי ופרטיות http://bit.ly/dJBQm4
    ההמלצה שלי היא להשתמש בקבוצות במידת הצורך בנוסף לעמוד ולא במקום.

    מני

  2. פינגבאק: הבלוג של מני בן עדי » שאלות בלינקדאין ועכשיו גם בפייסבוק

לתגובה