העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?

האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור מאליו שלא עובדים במהלך חול המועד סוכות.

והנה אינפוגרפיקה ידנית קצרה שתעזור לכם להתמקד.

עכשיו תורכם. מה דעתכם? שאלות על האינפוגרפיקה?

paint3

הרשמו לניוזלטר שלנו

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

לתגובה