סיכום ותובנות מכנס ירושלים לשיווק באינטרנט

זהות עסקית בפייסבוק - סדנא של מני בן עדי בכנס ירושלים לשיווק באינטרנטהשבוע (יום שני ה-30/05/11) התקיים כנס ירושלים הראשון לשיווק באינטרנט בבי"ס הגבוה לטכנולוגיה בירושלים.

הכנס שיועד למנהלי שיווק ובעלי עסקים זכה לתהודה רבה והביא אנשים גם מחוץ לעיר להשתתף בו.

לי עצמי נפלה הזכות להנחות סדנא מתוך שלוש הסדנאות שהתקיימו במסגרת הכנס. סדנא שמילאה את האולם ודנה ב-זהות דיגיטלית עסקית ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט.

הפוסט הזה בא להביא את עיקרי הסדנא והמצגת שלה יחד עם סקירה קצרה על מה נעשה בכנס. ניתן לצפות בתמונות מהכנס כאן.

הכנס

אריאל הוכשטדט מנהל תחום שיווק לעסקים בגוגל ישראלבמסגרת הדוברים אני רוצה להתייחס ל-2 הרצאות, של אריאל הוכשטדט מנהל תחום שיווק לעסקים בגוגל ישראל, דרום אפריקה ויוון ודן גרסטנפלד הבעלים של אינטרטים שירותי תוכן. הסיבה היא, חשיבות המסר שלהן.

אז נתחיל מהרצאתו של אריאל. למרות היותי חבר בתוכנית השגרירים של גוגל ויצא לי לשמוע את אריאל בעבר שמחתי לשמוע מאריאל תזכורות לכלים חשובים מאוד, יחד עם האמרה שצוות גוגל ישראל שם לו כמטרה את נושא החדשנות. עובדה משמעותית מאוד לנו הישראלים שכן במסגרת הפעילות אריאל מעדכן בלוג עם החידושים האחרונים של גוגל.

אריאל גם הכין בעצמו פוסט מסכם לכנס עם כמה שקפים שהציג, אותו תוכלו למצור בקישור. הכלי החשוב ביותר לדעתי עליו הוא דיבר והרבה מאתנו כבר מכירים הוא Google insighst for search כלי שמאפשר  השוואה של מושגים זה מול זה ויחד עם כלי ניתוח מילות המפתח של גוגל יכול לתת לנו תמונה עסקית שתעזור לנו לקבל החלטות גם מחוץ לרשת. ממליץ לכם לשחק קצת עם הכלים אם אתם לא מכירים אותם.

S_IMG_9909דן, הציג את כל נושא השימוש בבלוגים כנקודת מוצא לשיווק באינטרנט. אז נכון שהתוכן הוא המלך זו קלישאה אבל עם זה שהבלוגספיירה כל כך ותיקה וכל כך מועילה לעסק מפתיע כמה אנשים טרם נחשפו לעניין.

הרצאתו של דן על Blog Marketing הסבירה בצורה פשוטה ובמספרים ברורים את כוחו של הבלוג ואיך הוא יכול לשמש כאבן ייסוד לשיווק באינטרנט בהרבה מאוד היבטים ביניהם איתור לקוחות חדשים, מיתוג מקצועי וקידום במנועי חיפוש.

המצגות של כל הדוברים יועלו בקרוב לאתר הכנס על ידי המארגנים.

 

זהות דיגיטלית עסקית ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט.

אז כפי שציינתי הנושא בו התמקדתי היה ניהול הזהות הדיגיטלית העסקית ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט.

אחת הנקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא שמה שאנחנו יודעים על עצמנו, הוא לא מה שמי שיחפש אותנו בפייסבוק, גוגל או בכל מקום אחר ברשת ידע. אלא מה שאנחנו ואחרים נזין על עצמנו.

לסיכום, אשמח לשמוע משוב מכם. בנוסף ביום ב' הקרוב אני מרצה לסטודנטים במכללת עמק יזרעאל במחלקה לכלכלה וב- 29 ליוני מנחה בסדנא במסגרת תות תקשורת ותוצאות ופלטו מדיה – פרטים תוכלו למצוא בעמוד האוהדים של פלטו או בעמוד העסקי שלי בפייסבוק מוזמנים להרשם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

1 מחשבה על “סיכום ותובנות מכנס ירושלים לשיווק באינטרנט”

  1. פינגבאק: הבלוג של מני בן עדי » בן עדי מדיה חדשה – תקשורת שיווק ורשתות חברתיות

כתיבת תגובה

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש