ניהול פייסבוק בדרכים – אפליקציות

הרבה מאיתנו בין אם אנחנו כאלה שעוסקים בתחום הדיגיטל או בעלי / מנהלי עסקים שנדרשים לדעת בזמן אמת מה קורה בהתנהלות הדיגיטלית שלנו מוצאים את עצמנו עושים את זה תוך שגרה עמוסה שלא תמיד מאפשרת לנו להיות ליד מחשב…

על מנת להקל עלינו ולא להכביד על אפליקציה אחת פונקציונאליות שתפגע בה, יצרה (ויוצרת) חברת פייסבוק מגוון אפליקציות שישרתו אותנו. את שתי האפליקציות הבסיסיות (למעשה שלושת אפליקציות) אין מי שלא מכיר אפליקצית פייסבוק דרכה אנחנו מתנהלים עם הפרופיל האישי ויכולים בצורה מוגבלת לראות גם את הדף העסקי וסטטיסטיקות בסיסיות. אפליקציית המסנג'ר שמאפשרת לנו לשוחח כפרופיל בהודעות (אבל לא כדף עסקי) ואינסטגרם.

אבל מעבר לאלה יש לפייסבוק עוד ארסנל אפליקציות שכדאי להכיר (כל אחת עם היתרונות והחסרונות שלה…). נתחיל מהמוכרות יותר והלאה לאחרות. תוכלו למצוא קישורים להורדה ליד כל אחת.

אפליקציית הניהול לדפים העיסקיים בפייסבוק Pages Manager app

למה כן?

מאפשרת גישה נוחה לכמות דפים עיסקיים גדולה (בעבר הגבילה ל-50 שהציגה בצורה אקראית והיום יותר). מאפשרת לנהל שיחה בתור העמוד מול אינטראקציות בזמן אמת.

למה לא?

בחוויה שלי מאוד בעייתי עם כל מה שקשור למסנג'ר. אם אתם מנהלים עמוד ספציפים אתן פתרון שבעייני ישיר יותר בהמשך…

אפליקציית מנהל המודעות

למה כן?

מאפשרת לעקוב אחרי קמפיינים יעילים, להשהות, לעצור… בגלל היכולות המוגבלות יחסית פחות מומלצת ליצירת קמפיינים חדשים.

למה לא?

אין כל כך סיבה לא. לא מזיק…

אפליקציית Facebook Creator App לניהול דף

למה כן?

מאפשרת גמישות רבה ביצירת תוכן תוך כדי תנועה, תכתובת והתראות על הודעות מול גולשים במסנג'ר. נתוני פעילות, התראות מהדף ועוד… נוחה מאוד.

למה לא?

מוגבלת לניהול דף אחד בודד לבחירתכם.

אפליקציית האנליטיקס של פייסבוק Facebook Analytics

למה כן?

לפני מספר חודשים הרחיבה וממשיכה להרחיב פייסבוק את יכולות האנליטיקס שלה לטובת מידע על המסע של הלקוח בצורה רחבה הכוללת את האתר, האפליקציה אם יש לכם, הדף העסקי ונותנת תמונה רחבה וטובה. כדאי להתקין את האפליקציה כדי לראות את המידע גם כשאנחנו בתנועה.

למה לא?

האפליקציה עוד לא 100% בשלה ומדי פעם קורסת. שווה לנשוך שפתיים…

יש לכם השגות, תובנות או דגשים נוספים? מוזמנים לספר לי במסנג'ר כאן למטה. מני

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש