לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה של פייסבוק לאחרונה על הצגת מודעות בפיד בקבוצות בשל מיצוי שטח הפרסום בדף הבית.


המגמה הציפה בין היתר דווחים על פערים בכמות החברים בקבוצות ושינויים נוספים. אחד השינויים אליו נחשפנו הוא יכולת מיון מצטרפים חדשים על פי ערכים מוגדרים מראש. הכלי עוד לא מושלם אבל השימוש בהחלט מבורך. כרגע מתאים לקבוצות אזוריות שמעוניינות לדעת אם המועמדים להצטרפות הם מאותו אזור גאוגרפי, לזיהוי אנשים מאותו ארגון או אותו מוסד לימוד. בנוסף מאפשרת המערכת שאלות פתוחות. ברגע שתהיה זמינה לכם האפשרות כמנהלים בקבוצה תראו הודעה על כך:

מועמדים להצטרפות לקבוצה

תוכלו להגיע שוב להגדרות דרך הגדרות הקבוצה ולעדכן / לשנות.

פרסונליזציה לקליטת חברים בקבוצת פייסבוק

מיד לאחר מכן יפתח חלון שיאפשר לכם להגדיר שאלות פתוחות או לבחור אחת מ-3 החלופות שצייננו מעלה עם מאפיינים מוגדרים:

מסך שאלות למצטרפי קבוצות בפייסבוק

לאחר ההגדרה תוכלו לתת לחברים אחרים בקבוצה לצרף חברי קבוצה התואמים להגדרות:

הגדרות סינון לקבוצות

במידה ובחרתם הגדרות של אחת התבניות (מגורים, עבודה או השכלה) תוכלו לראות קבוצות של מי שביקש להצטרף לפי ההתאמה לבחירתכם:

קטגוריות מיון מצטרפים לקבוצות פייסבוק

במידה ובחרתם שאלות פתוחות התשובות במידה והמועמד להצטרפות ענה יוצגו עם המידע עליו:

תוצאות המענה לשאלות על הצטרפות לקבוצת הפייסבוק

מה בעצם רואה הגולש?

בקשה למילוי שאלון במסך ההצטרפות (במידה ויש שאלות פתוחות):

הודעה על שאלות למי שמבקש להצטרף

מסך מילוי תשובות:

השאלון שמקבל מי שמבקש להצטרף לקבוצת פייסבוק

אישור על מילוי השאלון:

הודעה לאחר מילוי השאלון להצטרפות לקבוצת פייסבוק

נתקלתם בשאלות הצטרפות כאלה? הפעלתם כאלה לקבוצה שלכם? ספרו לנו. נשמח לרשמים שלכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

לתגובה