הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה: "מה זה קהל מותאם אישית של מעורבות בדף? אני סתם ישן בעמידה?". אז עוד שניה אתן רקע מקדים ואסביר על הפיצ'ר, אבל אתם חייבים להבין ששינויים כאלה בפייסבוק מרגשים אותי וגורמים לי לרוץ לחקור ולנסות. אז הנה התוצאות (בהמשך).

יכולות הטרגוט (פניה לקהל ממוקד) בפייסבוק לא זרות לנו. אבל פייסבוק לא נחה על זרי דפנה ומעדכנת ומשפרת כל הזמן. רק לפני תקופה של כמה חודשים קיבלנו את היכולת לצבור רשימת אנשים ולהפנות אליה פרסום ממומן לפי רמת המעורבות עם התוכן. זה התחיל מצפיה בוידאו והמשיך לאזורים נוספים.

  • בניית קהל שצפו בסרטון או בחלק ממנו
  • בניית קהל שביקר במודעות פניה (לידים)
  • בניית קהל ממי שצפה שמודעות Canvas

והיום התחדשנו ביכולת ליצור קהל סביב מעורבות הגולש בדף הפייסבוק שלנו. האפשרות טרם נפתחה לכלל המפרסמים. או כמו שכתב ג'ון לומר באתר שלו:

"I have a feeling that I am one of very few advertisers who currently has this right now. As it is, I’ve heard that not everyone even has the Engagement on Facebook Custom Audiences option."

אז איך זה עובד? האפשרות החדשה נמצאת תחת 'קהלים' > 'קהל מותאם אישית' > מעורבות בפייסבוק > דף. 

תוכלו לבחור כל דף בו אתם מנהלים ולייצר קהל לפי המאפיינים הבאים:

  • אנשים שעשו כל סוג מעורבות בדף
  • אנשים שביקרו בדף
  • אנשים שהיו מעורבים בפוסט או מודעה של הדף
  • אנשים שלחצו על כפתור הנעה לפעולה
  • אנשים ששלחו הודעה לדף
  • אנשים ששמרו פוסטים בדף

95-ads-manager-google-chrome-2016-11-11-10-11-22  95-ads-manager-google-chrome-2016-11-11-10-11-51

בנוסף, בשונה מכלים אחרים הכלי הזה מאפשר לקבל נתונים על שנה אחורה! (ולא רק 180 יום). ומייד אחרי יצירת הקהל מאפשר ליצור לו קהל דומה (Lookalike).

אבל! יש קאץ… הכלי פחות מתאים לדפים קטנים ובינוניים של אלפים בודדים ואפילו עשרות אלפים מה שהצלחנו להתרשם כרגע מגודל הקהלים שנוצרו. 

קיבלתם את האפשרות? אתם חושבים שזה יתאים לפעילות שלכם? נשמח לשמוע.

אם אתם מקצוענים בתחום הפרסום בפייסבוק או ברשתות החברתיות בכלל אתם יותר ממוזמנים לקבוצת הפייסבוק שלנו בה אני מנהל משנת 2010:

הרשמו לניוזלטר שלנו

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

4 מחשבות על “איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי?”

לתגובה