עשר שיטות עבודה מומלצות בדפים עסקיים בפייסבוק – פוסט אורח – קשת מויאל

imageבניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.

עמודי הפייסבוק הם המקום בו עסקים מתחברים עם אנשים. כבעלי עמוד, אתם צריכים להתמקד בתוכן הפרסום בדף שלכם על מנת לגרום לאנשים לרצות לתקשר אתכם ולשתף עם החברים שלהם.image

 

הדרך הטובה ביותר לגרום לאוהדים שלכם לדבר על התוכן עם החברים שלהם היא להבין ממה איכפת לקהל.

חשוב לבדוק את האינסייטס של העמוד שלכם בקביעות בכדי לעקוב אחר מה מעניין את האוהדים ומה יוצר הכי הרבה תנועה ולאחר מכן לפרסם יותר פוסטים מסוג זה.

לא משנה כמה מעניינת הפוסטים בעמוד שלכם, לא כל האוהדים שלכם יראו אותם בפיד החדשות שלהם. על מנת לוודא כי יותר אוהדים יראו את הפוסטים שלכם, מומלץ ליצור מודעות פוסט עמוד במערכת הפרסום.

עם מודעות פוסט עמוד נמדד כי עמודים יכולים להגיע ל 3 עד 5 אחוזי אוהדים יותר מאשר מפוסטים בעמוד תוך ביום אחד. עם שימוש במודעות הפרימיום ניתן למדוד מה אוהדים אומרים עליכם בנוסף לפעילות בעמוד.

 

 

לפניכם 10 שיטות עבודה מומלצות לפעילות עסקית בפייסבוק

1. העלו תוכן תמציתי

הניוז פיד של האוהדים שלכם מכיל הרבה מידע ויש להם זמן מוגבל לקרוא אותו.

שמרו את ההודעות שלכם קצרות ככל האפשר:

פוסטים בשימוש של בין 100 ל – 250 תווים (פחות מ 3 שורות טקסט) מגיעים ל כ- 60% לייקים, הערות ושיתופים יותר מאשר פוסטים העולים על 250 תווים.

2. תמונות וסרטי וידאו בהודעה

מדיה עשירה נוטה למשוך תשומת לב יותר מאשר טקסט פשוט. בכל פעם שאתם רוצים להעלות פוסט לעמוד שלכם, מומלץ להשתמש בתמונות או סרטוני וידאו הקשורים על מנת לגרום למסר שלכם להתבלט.הודעות הכוללות אלבום תמונות, תמונה או וידאו יכולות להפיק כ 100%, 120% ועד 180% (בהתאמה) יותר מעורבות לפוסט בממוצע.

image

3. פוסטים קבועים

קיים סיכוי גבוה יותר שהאוהדים שלכם יתקשרו עם העמוד שלכם אם תישארו בראש ההתעניינות שלהם. רק אתם יכולים לדעת מה המינון הנכון עבור קהל היעד שלכם ומה המסר שלכם. יש לעקוב ולהגיב בהתאם כמו גם לשמור על קביעות.

לדוגמה, חנות מכולת תפרסם 2-3 פעמים בשבוע, כאשר היא מקבלת מוצרים חדשים, בעוד שמסעדה תפרסם כל יום בכדי לתת לאוהדים מידע על מנות ייחודיות בתפריט היומי.

פינות קבועות יגרמו לאוהדים לחזור באופן קבוע בהתאם להתעניינות שלהם.

4. לבקש את חוות הדעת של האוהדים שלכם

העמוד שלכם צריך להיות מקום בו מתנהלות שיחות בינכם לבין האוהדים שלכם. תשאלו את האוהדים שלכם מה דעתם, חפשו את דעותיהם והשתמשו בהם. תעזרו בעמוד שלכם כדרך לאסוף משוב על המוצרים שלכם. לדוגמא: "מה דעתכם על המוצר החדש?" "איזה מוצר הייתם בוחרים להשיק קודם?"

5. שאלו שאלות באמצעות אפליקצית השאלות של פייסבוק

image

 

עם אפליקצית השאלות של פייסבוק אתם יכולים לשאול את האוהדים שלכם רעיונות ולקבל משוב על איך לשפר את העסק שלכם, השירות שלכם, המוצרים שלכם וכן הלאה. אוהדים יכולים להסכים עם תשובה קיימת בלחיצה אחת, או להוסיף תגובה שונה. זוהי הדרך הקלה ביותר לאסוף תובנות.

 

6. השתמשו בפוסטים של "למלא את החסר"
 image

אם אתם רוצים לתת לאוהדים שלכם דרך פשוטה מאוד לתקשר עם הפוסט שלכם, בקשו מהם לסיים משפט.

סוג כזה של פוסט שימושי במיוחד אם אתם רוצים לגרום לאנשים לדבר על מחשבות, תחושות, תכונות ספציפיות של מוצרים, כגון להסביר מדוע הם אוהבים את זה, איך הם משתמשים בו וכן הלאה. הפוסטים של "למלא את החסר" ייצורו מעורבות של כ – 90% יותר לפוסט בממוצע.

7. תנו לאוהדים שלכם מידע בלעדי

כפרס על חברות בעמוד שלכם, תנו לאוהדים גישה למידע בלעדי מאחורי הקלעים, כדי לגרום להם להרגיש מיוחדים. תחשבו על הכרזת מוצרים חדשים רק לאוהדים בפייסבוק לפני שיפורסמו בכל מקום אחר, תנו לאוהדים בלעדיות לפני כולם לרכישות, או פרסמו תמונות בלעדיות מאירועים בעמוד שלכם.

8. תנו לאוהדים שלכם עסקאות והטבות

אתם לא צריכם רק לקדם עסקאות קיימות באמצעות העמוד שלכם, השתמשו בעמוד כדי להציע עסקות ספציפיות או הטבות במיוחד לאוהדים שלכם. ניתן להשתמש בעמוד שלכם כדי להפיץ קופונים, קישורים למבצעים, או להציע מבצע לזמן מוגבל.

9. להיות אקטואליים

הקהל שלכם יגיב יותר לפוסטים שמעסיקים אותם בהקשר היומיומי. חישבו על ההקשר כמו אירועים סמוכים, חגים או חדשות. לדוגמה, נמצא כי פוסטים שמדברים על נושאים אקטואליים מייצרים כ – 90% התייחסות יותר מאשר כל פוסט שפורסם באותו יום.
10. מקדו (פילוח גאוגרפי) את הפוסטים שלכם אם הם רלוונטים רק לקהל מסוים

חלק מהפוסטים שלכם עשוים להיות רלוונטים רק עבור חלק מהאוהדים שלכם. לדוגמה, אם אתם משיקים משהו רק לערים מסויימות או למדינות מסויימות, ייתכן שתרצו לקדם מוצרים אלה רק לאנשים במקומות הללו. השתמשו באפשרות המיקוד הגיאוגרפי על מנת לוודא כי רק האנשים הרלוונטיים יראו את הפוסטים שחשוב לכם למיקומים המתאימים (לשימוש בתוך ישראל האפשרות קצת מוגבלת).

image

הפוסט תורגם ממאמר מפורט של פייסבוק באנגלית.

בקרוב יעלה פוסט שלי (מני) שינתח את הפעילות המוצלחת של דף הפייסבוק של פסטיבל גלבוע מגבוה שבתוך פחות מחודש פעילות הביא למכירת כל הכרטיסים.

image

ועוד מילה ממני:

קשת מויאל מנהלת מדיה חברתית ב- Publicis Webimage חברה טובה, ומעצבת מוכשרת.

היא בעלת ניסיון בתחום האינטרנט והמדיה החברתית, הקריאטיב, הגרפיקה והעיצוב ואף מרצה בתחומים אלה. את קשת הכרתי בסוף שנת 2010 בקבוצה המקצועית של עמית לביא ה-Social Media Observer המרכזת את מיטב אנשי המקצוע בתחום המדיה החברתית (אנשי תוכן, קריאטיב, תוכנה, שיווק ופרסום ועוד) שם אנחנו משמשים כמנהלים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

אהבת את הפוסט? לוחצים ומשתפים 3>

1 מחשבה על “עשר שיטות עבודה מומלצות בדפים עסקיים בפייסבוק – פוסט אורח – קשת מויאל”

כתיבת תגובה

Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש