יזמות

המסר בשישים שניות

נאום המעלית (Elevator Pitch) הוא מושג שרבים מאתנו נחשפו אליו בשלב כלשהו בקריירה שלהם. איך אני מעביר בצורה ממוקדת וקצרה לצד השני את המסר שאני מעוניין שיחשף אליו? אצל יזמים זו התמצית של התמצית, אותם כמה משפטים שלרוב יפתחו את תמצית המנהלים וידעו לכלול בתוכם את המסר של התוכנית העסקית כולה.

חדשנות ויצירתיות זה לא הכי חשוב

החשיפה המשמעותית ביותר שלי למונח חדשנות הייתה ב-2005 כשקיבלתי את תפקיד ניהול תחום מוצרי ה-Labels של חברת 3M בישראל. למרות ההיכרות עם המושג מלימודי הניהול והשיווק בתואר הראשון והשני לא באמת הבנתי אותו לעומק. המשמעות העמוקה שמעניקה 3M לחדשנות נותנת פרספקטיבה חדשה כשרואים את זה חי ונושם.

גלילה למעלה דילוג לתוכן