המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה
הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה:
יש לי חברה טובה וקולגה שקוראים לה נועה לבני. הקוראים הותיקים שלי אולי זוכרים את פוסט האורח שלה כאן על מערכת הפרסום של פייסבוק עוד
תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
רוצים לדעת עד כמה פרופיל הלינקדאין שלכם מתוחזק נכון ומעודכן בצורה טובה? אז אחד המדדים הותיקים הוא כמות ההופעות שהפרופיל מופיע בחיפושים ברשת החברתית Linkedin.
חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו