מדיה חברתית

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר

גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול אז אסור לנו לאבד אף סיכוי סביב סיכון של שימוש בפלטפורמה פחות טובה כדי לחסוך 2 שקלים במקרה הטוב… אז מה הסוד? אין סוד… פשוט רשימת מרכיבים שעם ניסיון של …

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר לקריאה »

שוטרים

מיון אוטומטי של בקשות הצטרפות לקבוצות פייסבוק

לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה של פייסבוק לאחרונה על הצגת מודעות בפיד בקבוצות בשל מיצוי שטח הפרסום בדף הבית. המגמה הציפה בין היתר דווחים על פערים בכמות החברים בקבוצות ושינויים נוספים. אחד השינויים אליו נחשפנו …

מיון אוטומטי של בקשות הצטרפות לקבוצות פייסבוק לקריאה »

קהל

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי?

הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה: "מה זה קהל מותאם אישית של מעורבות בדף? אני סתם ישן בעמידה?". אז עוד שניה אתן רקע מקדים ואסביר על הפיצ'ר, אבל אתם חייבים להבין ששינויים כאלה בפייסבוק מרגשים אותי וגורמים …

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי? לקריאה »

שיתוף מאינסטגרם למסנג'ר של פייסבוק

יש לי חברה טובה וקולגה שקוראים לה נועה לבני. הקוראים הותיקים שלי אולי זוכרים את פוסט האורח שלה כאן על מערכת הפרסום של פייסבוק עוד ב-2012. אבל מאז עברו הרבה מים בנהר. אתמול קיבלתי ממנה הודעה שזה לשונה "היי, ראית שאפשר לשלוח תמונה מאינסטגרם למסנג'ר של פייסבוק?". מה שהביא אותי לכאן לספר לכם על זה. …

שיתוף מאינסטגרם למסנג'ר של פייסבוק לקריאה »

מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק

תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז כאן שינויים עיקריים. מוזמנים להתייעץ ולשלוח לנו הארות, הערות והמלצות. איך נדע אם התעדכן אצלנו השינוי? הדף צריך להראות במחשב השולחני ככה: מה השתנה? הדבר הראשון שהשתנה הוא תמונת הנושא …

מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק לקריאה »

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל

פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות שבחרנו, אז היום פייסבוק מוסיפה כפתור להורדת קובץ אקסל של הדוח ישירות מהדואר האלקטרוני שלנו. כמובן שניתן לבצע הגדרה שתשלח את הדוח למספר אנשים שמעורבים בפעילות. מה דעתכם? זה כבר …

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל לקריאה »

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

יעילות פרופיל הלינקדאין ואיכותו

רוצים לדעת עד כמה פרופיל הלינקדאין שלכם מתוחזק נכון ומעודכן בצורה טובה? אז אחד המדדים הותיקים הוא כמות ההופעות שהפרופיל מופיע בחיפושים ברשת החברתית Linkedin. אבל רגע… איך אני יודע אם זה מספיק? אם זה לא? ומה קורה ביחס לקבוצות דומות? נסו את הכלי החדש בלינקדאין לבחינה של המיקום שלכם ביחס לרשתות שאתם חברים בהם …

יעילות פרופיל הלינקדאין ואיכותו לקריאה »

שימוש יתר במילות באזז – לינקדאין [אינפוגרפיקה] 2013

חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו מעוניינים להעביר. Linkedin (לינקדאין מ.ב.) היא אחת הרשתות המובילות לבניית נוכחות אישית ועסקית ברשת. האתר פרסם אינפוגרפיקה שעוזרת לנו לעשות חושבים ומראה בנצ'מארק של שימוש באותם מלים באתר. אז קחו …

שימוש יתר במילות באזז – לינקדאין [אינפוגרפיקה] 2013 לקריאה »

גלילה למעלה דילוג לתוכן