ניהול ועסקים

השקעה במדיה חברתית 2011

שנת 2011 הולכת להיות שנת השקעה של עסקים לשימוש ברשתות החברתיות ובמדיה החברתית בכלל. למרות זאת, קיימים עוד הרבה אתגרים לפנינו לשימוש אפקטיבי במדיה.

Read More »

המסר בשישים שניות

נאום המעלית (Elevator Pitch) הוא מושג שרבים מאתנו נחשפו אליו בשלב כלשהו בקריירה שלהם. איך אני מעביר בצורה ממוקדת וקצרה לצד השני את המסר שאני מעוניין שיחשף אליו? אצל יזמים זו התמצית של התמצית, אותם כמה משפטים שלרוב יפתחו את תמצית המנהלים וידעו לכלול בתוכם את המסר של התוכנית העסקית כולה.

Read More »

עסקים והשינויים החדשים בפייסבוק

Facebook שהוקמה ב-2004 פרצה ומובילה את תחום הרשתות החברתיות. במהלך תקופה ארוכה זו בנתה החברה תשתית ראויה הכוללת, פלטפורמה חברתית, פלטפורמה לתוכנות צד שלישי ומערכת פרסום בתשלום. במסיבת העיתונאים אמש יצאה החברה בהצהרה שבהחלט יכולה לתת לנו טעימה באשר לכוונותיה לעתיד.

Read More »

שיווק B2B הגודל קובע?

פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?

Read More »

חדשנות ויצירתיות זה לא הכי חשוב

החשיפה המשמעותית ביותר שלי למונח חדשנות הייתה ב-2005 כשקיבלתי את תפקיד ניהול תחום מוצרי ה-Labels של חברת 3M בישראל. למרות ההיכרות עם המושג מלימודי הניהול והשיווק בתואר הראשון והשני לא באמת הבנתי אותו לעומק. המשמעות העמוקה שמעניקה 3M לחדשנות נותנת פרספקטיבה חדשה כשרואים את זה חי ונושם.

Read More »
גלילה למעלה