שאלות בלינקדאין ועכשיו גם בפייסבוק
אפשרות חדשה בפייסבוק לשאלות, סקרים ושאלונים מרובי תשובות
מה ההבדל בין עמוד עסקי לקבוצה בפייסבוק ולמה לא פרופיל בעצם?
הפוסט הזה מיועד לעסקים או למי שמעוניין לעשות פעילות ציבורית בפייסבוק בשונה מפעילות אישית. אז נתחיל מזה שפייסבוק לא מאשרת לפי הכללים שלה שימוש בפרופיל
גלן בק מפוקס ניוז יוצא במתקפה נגד גוגל – 3 סיבות שצריכות לגרום לנו לדאוג
גלן, מאשים את גוגל בקונספרציה עם הממשל האמריקאי ומתריע שמי שחרד לפרטיותו שלא יחזיק מחשב… הוא אפילו מורה אצבע מאשימה על מעורבותה של גוגל בהתפרעויות במצריים. "אני לא בטוח שהייתי מעוניין שמנוע החיפוש שלי (גוגל) יהיה מעורב במהפכים מדיניים, בין אם זה לטובה ובין אם לרעה…"
בסיס נתונים עסקי של יותר מ-85 מליון לקוחות וספקים – לינקדאין
בעידן של הצפת מידע אנחנו מחפשים חדשות לבקרים אפשרויות לנפות מידע ולהפוך אותו לידע, לחומר ממשי איתו נוכל להתקדם ולהביא תוצאות. אחת החוזקות של הרשת החברתית העיסקית LinkedIn היא באפשרויות החיפוש והפילוח הממוקדות שלה. רשת בה אחוז גדול מהאנשים נמצא בה בין היתר למיתוג עצמי זוכה לעידכון און ליין של מירב הנתונים על ידי המשתמש עצמו!
תוכן שיווקי ושיתוף – מה יצא לי מזה?
להצליח בשיתוף תוכן שיווקי במדיה החברתית זה לא דבר טריוויאלי. איך עושים את זה נכון?
פייסבוק ומדיה חברתית
"העולם הפך לחברתי" תום אריקס מפייסבוק ארה"ב מדבר על המהפכה שעברנו בשנים האחרונות. איך בעבר לא העזנו להכניס פרטי כרטיס אשראי או אפילו לתת את
השקעה במדיה חברתית 2011
שנת 2011 הולכת להיות שנת השקעה של עסקים לשימוש ברשתות החברתיות ובמדיה החברתית בכלל. למרות זאת, קיימים עוד הרבה אתגרים לפנינו לשימוש אפקטיבי במדיה.
2011 – בן-עדי מדיה חדשה ותקשורת שיווקית
בשבועות האחרונים החלטתי לצאת לדרך חדשה והקמתי את בן-עדי מדיה חדשה ותקשורת שיווקית. הפעילות הרבה גרמה לי לכתוב קצת פחות. אבל, לקראת השנה האזרחית החדשה
ג'ף ווינר מנכ"ל לינקדאין | LinkedIn
השימוש בדגש המקצועי. אם ברמה הפרסונלית אם ברמה המותגית הוא מצביע על מספר נקודות כנקודות החוזקה של הרשת. היכולת לאתר בעלי עניין – ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים עד מעגל שלישי. כלומר אנשים שמכירים אלה שמכירים את החברים שלכם. הכלים של המלצה והפניה מעצימים את היתרון הזה אף יותר. מעבר לכך הוא מונה 3 שימושים עיקריים בלינקדאין- עבודה, עסקאות, ידע…
איפה אתם במפת המדיה החברתית?
The “2010 Social Media Benchmarking Study” from Ketchum and FedEx found when looking at 62 study participants from a variety of industries that 100% had