כאן תוכלו למצוא מידע על שיווק והתנהלות עסקית ברשת עם דגש על מדיה חברתית.

אני רוצה כאן ועכשיו Twitter למתחילים, מתקדמים ומאותגרים – PLS RT

מי עוקב? למה עוקב? ניתן לעקוב אחרי אנשים עם עניין משותף, או שהפיד שלהם עניין אותנו. ניתן לעקוב באופן עקרוני אחרי כל אחד אלא אם הוא הגביל אותנו או סגר את החשבון שלו לצפיה (ואז הוא נדרש לאשר אותנו). קיימים כלים למציאת אנשים קרובים גאוגרפית http://www.twitterlocal.net/, או לפי תחום עניין ועיסוק (ממש כמו "דפי זהב") מומלץ אגב להרשם כדי שימצאו גם אתכם http://www.twellow.com/ חברות רבות מחזיקות יותר מחשבון טוויטר אחד.

קרא עוד »

F-Commerce המסחר בפייסבוק כאן

פייסבוק נותנת אפשרות להקים דף עסקי וקבוצות שיכולות לשמש כמרכזי למידה, זה מה שהופך אותה לרשת עסקית? אז זהו שזה לא הכל. מלבד העובדה שיש ברשת הזו כמות עצומה של גולשים (לפי פייסבייקרס נכון להיום 7.11.2010 בישראל 3,072,940 גולשים בפייסבוק!) ואפשרות לשלב אפליקציות חיצוניות, מה שדי מוגבל בלינקדאין כרגע. פייסבוק כאמור נותנת אפשרות לבניית עמוד עסקי שביחד עם שילוב האפליקציות מאפשר ליצור נקודת מכירה.

קרא עוד »

ROI במדיה החברתית

האם עלינו להתייחס למדיה החברתית ככלי פרסום כמו במדיה המסורתית? מה בעצם הפרמטרים שיראו לנו את ההחזר על ההשקעה? האם המושג ROI הוא המושג הטוב ביותר על מנת לבטא את הצלחתה של המדיה החברתית?

קרא עוד »

קבוצות רכישה באינטרנט – הדבר הגדול הבא?

חשבתם פעם על העוצמה שיכולה להיות ללקוח פרטי בכח המיקוח מול ספק במידה והיה יכול לרכוש עשרות או מאות יחידות של אותו מוצר ברכישה אחת? אז לאט לאט קמות יותר ויותר פלטפורמות ברשת שמאפשרות את זה. אתרים שפועלים בטכניקות שונות, בעולם וגם בארץ מסתבר. למעשה מדברים על אפשרות שווי של למעלה ממליארד דולר לחלוצת הטרנד החדש!

קרא עוד »

המסר בשישים שניות

נאום המעלית (Elevator Pitch) הוא מושג שרבים מאתנו נחשפו אליו בשלב כלשהו בקריירה שלהם. איך אני מעביר בצורה ממוקדת וקצרה לצד השני את המסר שאני מעוניין שיחשף אליו? אצל יזמים זו התמצית של התמצית, אותם כמה משפטים שלרוב יפתחו את תמצית המנהלים וידעו לכלול בתוכם את המסר של התוכנית העסקית כולה.

קרא עוד »

הצרכן כבר לא רוצה מוצר, הוא רוצה חוויה – תמהיל השיווק החדש

המצב היום הוא כזה שהכח אצל הצרכן משמעותי. שלא כמו בעבר כאשר התקשורת הייתה בערוץ חד צדדי לקהל יעד רחב (טלוויזיה, רדיו, פרסום חוצות) מתקיימות היום מליוני שיחות ואינטרקציות הקשורות למותג, למוצר או לשירות במקביל לפרסום. הצרכן הוא השולט בהתנהלות המותג בניגוד לשליטה שהייתה למפרסם בעבר.

קרא עוד »

עסקים והשינויים החדשים בפייסבוק

Facebook שהוקמה ב-2004 פרצה ומובילה את תחום הרשתות החברתיות. במהלך תקופה ארוכה זו בנתה החברה תשתית ראויה הכוללת, פלטפורמה חברתית, פלטפורמה לתוכנות צד שלישי ומערכת פרסום בתשלום. במסיבת העיתונאים אמש יצאה החברה בהצהרה שבהחלט יכולה לתת לנו טעימה באשר לכוונותיה לעתיד.

קרא עוד »

שיווק B2B הגודל קובע?

פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?

קרא עוד »

המס על המדיה החברתית

הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.

קרא עוד »

LinkedIn לא רק לגיוס עובדים

אני מכיר את רשת לינקדאין וחבר בה קרוב ל-10 שנים. במהלך השנים השתמשתי בה בהקשרים שונים החל משמירה על קשר עם קולגות וחברים מהלימודים, דרך יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים, ספקים, שותפים עסקיים, ארגונים בינלאומיים, בירור שאלות מקצועיות ומה לא.

קרא עוד »