המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול
אני נשאל לא מעט לגבי היתרונות והחסרונות של אתר רספונסיבי או מותאם לעסק לעומת פיתוח אפליקציית מובייל אז בחרתי לארח כאן את שלמה שמתמחה בנושא
הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו
פוסט אורח של יהודה נפה מפתח ומקדם אתרים. מערכות לניהול תוכן, Content Management System הינן האזור התפעולי של אתר האינטרנט ומרבית האתרים ברשת מנוהלים ע"י
העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי?
כמה תקליטים נכנסים בדיסק-און-קי קטן? ובאיזה קצב מתנפח אלבום התמונות של תושבי העולם? אינפוגרפיקה של בזק וקיי לוג'יק אמנם ממאי 2013 אבל ממחישה יפה את
והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום
במהלך השנים האחרונות ישנה מלחמה מתמדת בין משרדי הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל על המרחב הדיגיטלי. המלחמה כמו במלחמה תוכרע על ידי גורם אחד, כפי הנראה תחום יחסי הציבור. אבל! ויש אבל… לא לפני שיאמץ כמה עקרונות יסוד שיוכתבו ע"י גורם נוסף שיתכן ואפילו אינו מודע לכך – הצרכן.
מהפכות הניידות כמו גם הרשתות החברתיות, לצד ההזדמנויות לחיסכון ביישומים מקובלים דוגמת לוגיסטיקה וזיהוי, יוצרים כר נרחב של הזדמנויות חדשות ומלהיבות להשתמש בה. כך למשל, אפשר להפיץ מידע
אחד היתרונות הבולטים הוא אפשרות של עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט לדאוג שאלה שעולים אליהם לרגל יבצעו המלצה ופרסום אקטיבי על ידי ביצוע צ'ק אין