טכנולוגיה

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר

גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול אז אסור לנו לאבד אף סיכוי סביב סיכון של שימוש בפלטפורמה פחות טובה כדי לחסוך 2 שקלים במקרה הטוב… אז מה הסוד? אין סוד… פשוט רשימת מרכיבים שעם ניסיון של …

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר לקריאה »

מני בן עדי - סלולארי

פיתוח אפליקציות Mobile

אני נשאל לא מעט לגבי היתרונות והחסרונות של אתר רספונסיבי או מותאם לעסק לעומת פיתוח אפליקציית מובייל אז בחרתי לארח כאן את שלמה שמתמחה בנושא בפוסט אורח המתייחס להבדלים כולל סיכום והמלצה לאיך כדאי להתייחס בבחירה כשחושבים על פתרון לאפליקציות Mobile. תהנו, מני עסקים רבים מתעניינים בפיתוח אפליקציית מובייל לעסק. ישנן כמה אפשרויות לפיתוח אפליקציות …

פיתוח אפליקציות Mobile לקריאה »

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015

הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו מתעדכנים עליהם בזמן אמת עם הסמארטפון שיושב לנו בכיס. אז באמת צריכים כנסים מהסוג הזה? התשובה שלי היא חד משמעית כן! והכן הזה נוגע גם ללהיות מעודכנים עם הפנים קדימה …

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015 לקריאה »

wordpress cms

מה היא מערכת לניהול תוכן?

פוסט אורח של יהודה נפה מפתח ומקדם אתרים. מערכות לניהול תוכן, Content Management System הינן האזור התפעולי של אתר האינטרנט ומרבית האתרים ברשת מנוהלים ע"י מערכות אלו. מערכת ניהול התוכן היא מרכיב הכרחי וחשוב שפועל מאחורי הקלעים של אתר האינטרנט ושבלעדיה כל נושא התחזוקה השוטפת של האתר יהיה מסורבל ומייגע. מערכת לניהול תכנים היא המשרד …

מה היא מערכת לניהול תוכן? לקריאה »

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

עכשיו מעונן: אבל איך אוחסן המידע בעבר? (אינפוגרפיק)

כמה תקליטים נכנסים בדיסק-און-קי קטן? ובאיזה קצב מתנפח אלבום התמונות של תושבי העולם? אינפוגרפיקה של בזק וקיי לוג'יק אמנם ממאי 2013 אבל ממחישה יפה את המעבר המתמשך שהולך וגדל לעולם האינטרנט והענן. תהנו.

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה

והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום מ.ב.) חיפשה פתרון 'פרסום ירוק' שיעביר מסר לקהל גדול. היום, כשקהל משתמשי הסלולאר הולך וגדל בעולם חוויה למשתמשים אלו יכולה להיות בעלת ערך רב. אז מנקודת פתיחה זו פיתחה אאודי …

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה לקריאה »

יחסי ציבור, שיווק, פרסום, אינטרנט ורשתות חברתיות – יש קשר?

במהלך השנים האחרונות ישנה מלחמה מתמדת בין משרדי הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל על המרחב הדיגיטלי. המלחמה כמו במלחמה תוכרע על ידי גורם אחד, כפי הנראה תחום יחסי הציבור. אבל! ויש אבל… לא לפני שיאמץ כמה עקרונות יסוד שיוכתבו ע"י גורם נוסף שיתכן ואפילו אינו מודע לכך – הצרכן.

תחקיר מקיף של פי סי און על קיו אר קוד בו רואיינתי

מהפכות הניידות כמו גם הרשתות החברתיות, לצד ההזדמנויות לחיסכון ביישומים מקובלים דוגמת לוגיסטיקה וזיהוי, יוצרים כר נרחב של הזדמנויות חדשות ומלהיבות להשתמש בה. כך למשל, אפשר להפיץ מידע מכל סוג באופן נרחב ובעלות נמוכה ולהגדיל את קהל הלקוחות ומצד שני, לאסוף פרטי מתעניינים, ולהזין את מערכות ה- CRM הארגוניות במידע רב ערך. מה חשוב לדעת לגבי QR Codes? כיצד ניתן למצות …

תחקיר מקיף של פי סי און על קיו אר קוד בו רואיינתי לקריאה »

גלילה למעלה דילוג לתוכן