לינקדאין

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

יעילות פרופיל הלינקדאין ואיכותו

רוצים לדעת עד כמה פרופיל הלינקדאין שלכם מתוחזק נכון ומעודכן בצורה טובה? אז אחד המדדים הותיקים הוא כמות ההופעות שהפרופיל מופיע בחיפושים ברשת החברתית Linkedin. אבל רגע… איך אני יודע אם זה מספיק? אם זה לא? ומה קורה ביחס לקבוצות דומות? נסו את הכלי החדש בלינקדאין לבחינה של המיקום שלכם ביחס לרשתות שאתם חברים בהם …

יעילות פרופיל הלינקדאין ואיכותו לקריאה »

שימוש יתר במילות באזז – לינקדאין [אינפוגרפיקה] 2013

חלק מבניית הנוכחות שלנו ברשת היא שיקוף אמיתי של המיתוג והמוניטין שלנו. שימוש במלים כמו 'מומחה', 'גורו' וכדו' עלולים לפגוע בחלק מהמקרים במסר אותו אנחנו מעוניינים להעביר. Linkedin (לינקדאין מ.ב.) היא אחת הרשתות המובילות לבניית נוכחות אישית ועסקית ברשת. האתר פרסם אינפוגרפיקה שעוזרת לנו לעשות חושבים ומראה בנצ'מארק של שימוש באותם מלים באתר. אז קחו …

שימוש יתר במילות באזז – לינקדאין [אינפוגרפיקה] 2013 לקריאה »

בסיס נתונים עסקי של יותר מ-85 מליון לקוחות וספקים – לינקדאין

בעידן של הצפת מידע אנחנו מחפשים חדשות לבקרים אפשרויות לנפות מידע ולהפוך אותו לידע, לחומר ממשי איתו נוכל להתקדם ולהביא תוצאות. אחת החוזקות של הרשת החברתית העיסקית LinkedIn היא באפשרויות החיפוש והפילוח הממוקדות שלה. רשת בה אחוז גדול מהאנשים נמצא בה בין היתר למיתוג עצמי זוכה לעידכון און ליין של מירב הנתונים על ידי המשתמש עצמו!

שיווק B2B הגודל קובע?

פעילוות שיווק B2B (פעילות מסחרית בין עסקים) ופעילות B2C (פעילות מסחרית בין עסק ללקוח פרטי) שונות אחת מהשניה ודורשות היערכות ותכנון שונים בהיבטים כאלה ואחרים. למה אנחנו צריכים להיות ערים ואילו כלים יכולים לסייע לנו?

המס על המדיה החברתית

הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.

LinkedIn לא רק לגיוס עובדים

אני מכיר את רשת לינקדאין וחבר בה קרוב ל-10 שנים. במהלך השנים השתמשתי בה בהקשרים שונים החל משמירה על קשר עם קולגות וחברים מהלימודים, דרך יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים, ספקים, שותפים עסקיים, ארגונים בינלאומיים, בירור שאלות מקצועיות ומה לא.

גלילה למעלה דילוג לתוכן