טוויטר

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

אני רוצה כאן ועכשיו Twitter למתחילים, מתקדמים ומאותגרים – PLS RT

מי עוקב? למה עוקב? ניתן לעקוב אחרי אנשים עם עניין משותף, או שהפיד שלהם עניין אותנו. ניתן לעקוב באופן עקרוני אחרי כל אחד אלא אם הוא הגביל אותנו או סגר את החשבון שלו לצפיה (ואז הוא נדרש לאשר אותנו). קיימים כלים למציאת אנשים קרובים גאוגרפית http://www.twitterlocal.net/, או לפי תחום עניין ועיסוק (ממש כמו "דפי זהב") מומלץ אגב להרשם כדי שימצאו גם אתכם http://www.twellow.com/ חברות רבות מחזיקות יותר מחשבון טוויטר אחד.

המס על המדיה החברתית

הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.

גלילה למעלה דילוג לתוכן