ניו מדיה

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל

פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות שבחרנו, אז היום פייסבוק מוסיפה כפתור להורדת קובץ אקסל של הדוח ישירות מהדואר האלקטרוני שלנו. כמובן שניתן לבצע הגדרה שתשלח את הדוח למספר אנשים שמעורבים בפעילות. מה דעתכם? זה כבר …

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל לקריאה »

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015

הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו מתעדכנים עליהם בזמן אמת עם הסמארטפון שיושב לנו בכיס. אז באמת צריכים כנסים מהסוג הזה? התשובה שלי היא חד משמעית כן! והכן הזה נוגע גם ללהיות מעודכנים עם הפנים קדימה …

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015 לקריאה »

כנס ירושלים לשיווק באינטרנט 2014

גם השנה יש לנו את הזכות לקחת חלק בכנס ירושלים לשווק באינטרנט (ואף להקים את אתר הכנס).הכנס יתקיים ביום שלישי ה-27 למאי 2014. ההשתתפות ללא עלות אך דורשת הרשמה מוקדמת באתר. הכנס השנה יארח דמויות מובילות בעולם האינטרנט והמדיה החברתית. בין הדוברים עמית לביא, מקים קבוצת הפייסבוק המקצועית ה-Social Media Observer המאגדת את העוסקים בתחום …

כנס ירושלים לשיווק באינטרנט 2014 לקריאה »

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה

והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום מ.ב.) חיפשה פתרון 'פרסום ירוק' שיעביר מסר לקהל גדול. היום, כשקהל משתמשי הסלולאר הולך וגדל בעולם חוויה למשתמשים אלו יכולה להיות בעלת ערך רב. אז מנקודת פתיחה זו פיתחה אאודי …

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה לקריאה »

מומחה מדיה חברתית ושיווק באינטרנט

שאלתם את עצמכם פעם מה זה מומחה מדיה חברתית (ממ"ח בלשון העם) ואיך הוא יכול לתרום לכם?כמה רקע טכני צריך להיות לו? כמה רקע עסקי? שיווקי? אם בכלל… מאמר נחמד בו נתקלתי במהלך הקריאה השגרתית שלי ב- http://socialmediatoday.com עושה השוואה בין מומחים בזירת המדיה החברתית ברשת לבין דמויות ממסע בין כוכבים. מה דעתכם? יש בסיס …

מומחה מדיה חברתית ושיווק באינטרנט לקריאה »

פייסבוק מקפיצה רמה את מערכת הפרסום הממומן PPC

נועה לבני, חברה למקצוע סיימה את תפקידה בימים אלה כמנהלת מדיה חברתית בחברת סטארט אפ ומחפשת את האתגר הבא הסכימה לפנות לי מזמנה ולהעלות כאן פוסט אורח. תהנו, מני. כבר לפני חודש מני פנה אלי והציע לי שאשב לכתוב לו פוסט. "על מה אני אכתוב?" שאלתי אותו ואת עצמי. "מה שבא לך" ענה ואני פטרתי …

פייסבוק מקפיצה רמה את מערכת הפרסום הממומן PPC לקריאה »

יחסי ציבור, שיווק, פרסום, אינטרנט ורשתות חברתיות – יש קשר?

במהלך השנים האחרונות ישנה מלחמה מתמדת בין משרדי הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל על המרחב הדיגיטלי. המלחמה כמו במלחמה תוכרע על ידי גורם אחד, כפי הנראה תחום יחסי הציבור. אבל! ויש אבל… לא לפני שיאמץ כמה עקרונות יסוד שיוכתבו ע"י גורם נוסף שיתכן ואפילו אינו מודע לכך – הצרכן.

רשמים מכנס ירושלים לאינטרנט בעלון בית הספר הגבוה לטכנולוגיה–מכון לב–תהודה

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס כזכור התקיים בסוף מאי 2011 והיה סנונית ראשונה שיזם בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים לסדרת כנסים שעתידה להתקיים בנושא (יש לבית הספר גם דף בפייסבוק).

עשר שיטות עבודה מומלצות בדפים עסקיים בפייסבוק – פוסט אורח – קשת מויאל

בניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.

גלילה למעלה דילוג לתוכן