תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות
הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו
גם השנה יש לנו את הזכות לקחת חלק בכנס ירושלים לשווק באינטרנט (ואף להקים את אתר הכנס).הכנס יתקיים ביום שלישי ה-27 למאי 2014. ההשתתפות ללא
והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום
שאלתם את עצמכם פעם מה זה מומחה מדיה חברתית (ממ"ח בלשון העם) ואיך הוא יכול לתרום לכם?כמה רקע טכני צריך להיות לו? כמה רקע עסקי?
פייסבוק שחררה מסמך הנחיות רשמי לחברות המנהלות דף עסקי בפייסבוק בו היא חושפת שיטות פעולה המבוססות לדבריה על סמך ניתוח נתוני פעילות קיימת בפייסבוק.
נועה לבני, חברה למקצוע סיימה את תפקידה בימים אלה כמנהלת מדיה חברתית בחברת סטארט אפ ומחפשת את האתגר הבא הסכימה לפנות לי מזמנה ולהעלות כאן
במהלך השנים האחרונות ישנה מלחמה מתמדת בין משרדי הפרסום, יחסי הציבור והדיגיטל על המרחב הדיגיטלי. המלחמה כמו במלחמה תוכרע על ידי גורם אחד, כפי הנראה תחום יחסי הציבור. אבל! ויש אבל… לא לפני שיאמץ כמה עקרונות יסוד שיוכתבו ע"י גורם נוסף שיתכן ואפילו אינו מודע לכך – הצרכן.
מי שעוקב אחרי הבלוג שלי זוכר את הפוסט שהעלתי בתחילת יוני על כנס ירושלים לשיווק באינטרנט בו נכחו כ-200 מנהלים ובעלי עסקים מאזור ירושלים. הכנס
בניית קשרים עם קהל היעד באמצעות העמוד העסקי קריטית להצלחה במדיה החברתית. בפייסבוק מאמינים כי עסקים יצליחו טוב יותר בעולם מקושר. זה אפשרי כיוון שפייסבוק מחוברים למעל ל-800 מיליון אנשים – אוהדים וחבריהם. שימוש נכון במדיה חברתית תועיל לצמיחה עסקית.