פייסבוק

עסקים והשינויים החדשים בפייסבוק

Facebook שהוקמה ב-2004 פרצה ומובילה את תחום הרשתות החברתיות. במהלך תקופה ארוכה זו בנתה החברה תשתית ראויה הכוללת, פלטפורמה חברתית, פלטפורמה לתוכנות צד שלישי ומערכת פרסום בתשלום. במסיבת העיתונאים אמש יצאה החברה בהצהרה שבהחלט יכולה לתת לנו טעימה באשר לכוונותיה לעתיד.

Read More »

המס על המדיה החברתית

הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.

Read More »

נעים להכיר את מיסטר לייק – מה יצא לי מזה?

"המדיה הזו היא סביב אנשים וצריך להתייחס לאנשים בגובה העניים"… "רוב התכנים שאנשים מעלים מתעסקים בעצמם … כדי לקבל את היחס שאנחנו רוצים לקבל אנחנו צריכים להתייחס למי שעומד בצד השני". (אליאב אללוף)

Read More »

הקוד • על לייק, QR קוד, שיווק ופרסום

(סריקה חברתית – בא מסריקת ברקוד…) היא טרנד שהולך וצובר תאוצה בעולם (בעיקר במזרח). זול לשימוש וקל ליישום בדרכים קריאטיביות. אז מתי קיו אר קוד יהיה הדבר הבא לדעתכם?

Read More »
Scroll to Top
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש