פייסבוק

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר

גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול אז אסור לנו לאבד אף סיכוי סביב סיכון של שימוש בפלטפורמה פחות טובה כדי לחסוך 2 שקלים במקרה הטוב… אז מה הסוד? אין סוד… פשוט רשימת מרכיבים שעם ניסיון של …

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר לקריאה »

שוטרים

מיון אוטומטי של בקשות הצטרפות לקבוצות פייסבוק

לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר למיקוד של פייסבוק בצורך להפיכת הקבוצות שלה לכלי יותר מקצועי עם מיקוד רלוונטי לתוכן ומהות הקבוצה. חלק מהמגמה נובע מההודעה של פייסבוק לאחרונה על הצגת מודעות בפיד בקבוצות בשל מיצוי שטח הפרסום בדף הבית. המגמה הציפה בין היתר דווחים על פערים בכמות החברים בקבוצות ושינויים נוספים. אחד השינויים אליו נחשפנו …

מיון אוטומטי של בקשות הצטרפות לקבוצות פייסבוק לקריאה »

קהל

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי?

הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה: "מה זה קהל מותאם אישית של מעורבות בדף? אני סתם ישן בעמידה?". אז עוד שניה אתן רקע מקדים ואסביר על הפיצ'ר, אבל אתם חייבים להבין ששינויים כאלה בפייסבוק מרגשים אותי וגורמים …

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי? לקריאה »

מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק

תתחדשו [21 ביולי 2016]. פייסבוק שחררה שינוי לרבים מהדפים העסקיים בישראל ועדכנה את התצורה שלה במחשב ובסלולארי. בשל השינוי התעכנו מידות העיצובים ומצאנו לנכון לרכז כאן שינויים עיקריים. מוזמנים להתייעץ ולשלוח לנו הארות, הערות והמלצות. איך נדע אם התעדכן אצלנו השינוי? הדף צריך להראות במחשב השולחני ככה: מה השתנה? הדבר הראשון שהשתנה הוא תמונת הנושא …

מידות חדשות לדף העסקי בפייסבוק לקריאה »

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל

פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות שבחרנו, אז היום פייסבוק מוסיפה כפתור להורדת קובץ אקסל של הדוח ישירות מהדואר האלקטרוני שלנו. כמובן שניתן לבצע הגדרה שתשלח את הדוח למספר אנשים שמעורבים בפעילות. מה דעתכם? זה כבר …

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל לקריאה »

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

מיליארד גולשים בפייסבוק! 44% מגולשי האינטרנט בעולם

סוכנות המדיה החברתית KRDS יצרה אינפוגרפיקה מנתוני הגלישה באתר ששחררה פייסבוק לאחרונה. כמה נתונים חשובים מאוד למי שמבקש פרמטרים לקבלת החלטות בפעילות העסקית שלו ברשת ומה הכדאיות לשימוש בפייסבוק. בפייסבוק 1,000,000,000 גולשים – 44% מגולשי האינטרנט בעולם (בישראל למעלה מ60% מהגולשים). בפייסבוק למעלה מ-140 מיליארד קשרים חברתיים. 219 מיליארד תמונות. לאתר 600 מליון משתמשים סלולאריים …

מיליארד גולשים בפייסבוק! 44% מגולשי האינטרנט בעולם לקריאה »

פייסבוק מקפיצה רמה את מערכת הפרסום הממומן PPC

נועה לבני, חברה למקצוע סיימה את תפקידה בימים אלה כמנהלת מדיה חברתית בחברת סטארט אפ ומחפשת את האתגר הבא הסכימה לפנות לי מזמנה ולהעלות כאן פוסט אורח. תהנו, מני. כבר לפני חודש מני פנה אלי והציע לי שאשב לכתוב לו פוסט. "על מה אני אכתוב?" שאלתי אותו ואת עצמי. "מה שבא לך" ענה ואני פטרתי …

פייסבוק מקפיצה רמה את מערכת הפרסום הממומן PPC לקריאה »

גלילה למעלה דילוג לתוכן