שיווק ופרסום

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר

גולשים היום מביעים אפס סבלנות לתוכן שלא מתישר עם העידן החדש – מהיר וזמין. האתגר שלנו כאנשי דיגיטל להביא אותם להשאיר פרטים גם ככה גדול אז אסור לנו לאבד אף סיכוי סביב סיכון של שימוש בפלטפורמה פחות טובה כדי לחסוך 2 שקלים במקרה הטוב… אז מה הסוד? אין סוד… פשוט רשימת מרכיבים שעם ניסיון של …

המרכיבים המושלמים לדף נחיתה נהדר לקריאה »

קהל

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי?

הבוקר שלי התחיל במוסך. טיפול שגרתי שאני נוהג לחכות במקום לסיומו. בזמן שאני שם שולח לי חבר טוב שאנחנו גם עושים יחד פרויקטים משותפים הודעה: "מה זה קהל מותאם אישית של מעורבות בדף? אני סתם ישן בעמידה?". אז עוד שניה אתן רקע מקדים ואסביר על הפיצ'ר, אבל אתם חייבים להבין ששינויים כאלה בפייסבוק מרגשים אותי וגורמים …

איך אני מגיע לקהל שהיה מעורב בדף הפייסבוק שלי? לקריאה »

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל

פייסבוק יצאה עם שדרוג יעיל של הדוחות המתוזמנים במערכת הפרסום. אם בעבר קיבלנו התראה שהובילה אותנו לאזור הדוחות או בהמשך למנהל המודעות עם תצורת העמודות שבחרנו, אז היום פייסבוק מוסיפה כפתור להורדת קובץ אקסל של הדוח ישירות מהדואר האלקטרוני שלנו. כמובן שניתן לבצע הגדרה שתשלח את הדוח למספר אנשים שמעורבים בפעילות. מה דעתכם? זה כבר …

תמצית דוח קמפיין בפייסבוק בקובץ אקסל למייל לקריאה »

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015

הביקור הראשון שלי בועידת השיווק MAD של גלובס היה ב-2012. מאז התקיימה הועידה מספר פעמים ועברו הרבה מים בעולם הדיגיטלי. המון כנסים, חידושים שקורים ואנחנו מתעדכנים עליהם בזמן אמת עם הסמארטפון שיושב לנו בכיס. אז באמת צריכים כנסים מהסוג הזה? התשובה שלי היא חד משמעית כן! והכן הזה נוגע גם ללהיות מעודכנים עם הפנים קדימה …

הועידה שהשאירה לי חיוך – MAD 2015 לקריאה »

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה]

העידן שלנו דורש נוכחות מתמדת ומענה מיידי מצד הלקוח. מתי זה בסדר לא להיות? איך מונעים שיח שלילי וחוסר תאום ציפיות מול הלקוח והלקוח הפוטנציאלי? האמת שזה לא מאוד מסובך. אנחנו פשוט צריכים להיכנס לנעליים שלהם ולזכור שגם אנחנו אוהבים אי ודאות. תכננו, נהלו קשר מתמיד ואל תשכחו לעדכן אותם גם אם לכם זה ברור …

תובנות של שירות במדיה החברתית בימי חג [אינפוגרפיקה] לקריאה »

כנס ירושלים לשיווק באינטרנט 2014

גם השנה יש לנו את הזכות לקחת חלק בכנס ירושלים לשווק באינטרנט (ואף להקים את אתר הכנס).הכנס יתקיים ביום שלישי ה-27 למאי 2014. ההשתתפות ללא עלות אך דורשת הרשמה מוקדמת באתר. הכנס השנה יארח דמויות מובילות בעולם האינטרנט והמדיה החברתית. בין הדוברים עמית לביא, מקים קבוצת הפייסבוק המקצועית ה-Social Media Observer המאגדת את העוסקים בתחום …

כנס ירושלים לשיווק באינטרנט 2014 לקריאה »

קמפיינים באינסטגרם – לא רק למותגי ענק – Instagram

קבוצה של סטודנטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה החליטה לעשות מעשה ולקדם מטרה טובה באמצעות קמפיין Instagram. בשלושת השבועות האחרונים רץ קמפיין אינסטגרם בו צילמו עצמם אנשים וסלבריטאים עם האשטאג #ילדיםבסיכוי. בין הדמויות הבולטות שהצטלמו לקמפיין: יהודה לוי, סקאזי עם זוגתו וליהיא גרינר (כידוע נוער נמצא ומכיר מצויין את האפליקציה של Instagram ככה שזה בחלט רלוונטי מ.ב.). בעמוד …

קמפיינים באינסטגרם – לא רק למותגי ענק – Instagram לקריאה »

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה

והפעם, יצרן הרכב אאודי (אאודי ספרד). החברה שהייתה מעוניינת להגביר מודעות לפתרונות הירוקים שלה כמו הטכנולוגיה שמדוממת מנוע בעת עצירה (קיים בהרבה רכבים היברידים היום מ.ב.) חיפשה פתרון 'פרסום ירוק' שיעביר מסר לקהל גדול. היום, כשקהל משתמשי הסלולאר הולך וגדל בעולם חוויה למשתמשים אלו יכולה להיות בעלת ערך רב. אז מנקודת פתיחה זו פיתחה אאודי …

איך מעבירים מסר ירוק ללקוחות בעידן וירטואלי – אפליקציה לקריאה »

מומחה מדיה חברתית ושיווק באינטרנט

שאלתם את עצמכם פעם מה זה מומחה מדיה חברתית (ממ"ח בלשון העם) ואיך הוא יכול לתרום לכם?כמה רקע טכני צריך להיות לו? כמה רקע עסקי? שיווקי? אם בכלל… מאמר נחמד בו נתקלתי במהלך הקריאה השגרתית שלי ב- http://socialmediatoday.com עושה השוואה בין מומחים בזירת המדיה החברתית ברשת לבין דמויות ממסע בין כוכבים. מה דעתכם? יש בסיס …

מומחה מדיה חברתית ושיווק באינטרנט לקריאה »

מהו מיתוג ועיצוב תדמית?

פוסט אורח של הארט דיירקטור יניב זגורי. מותג= מוצר+תג (באנגלית שם מסחרי = branding) מיתוג עסקי הוא חלק מתהליך השיווק של עסק, מוצר או שירות. בתהליך המיתוג מעצבים את הסמלים החיצוניים המאפיינים עסק מוצר או שירות ומבדלים אותו. מיתוג עסקי כולל בתוכו את השם של העסק, עיצוב לוגו, הסלוגן, צבעים ופונטים כל אלה יחד יוצרים …

מהו מיתוג ועיצוב תדמית? לקריאה »

גלילה למעלה דילוג לתוכן