שיווק ופרסום

כללי

ג'ף ווינר מנכ"ל לינקדאין | LinkedIn

השימוש בדגש המקצועי. אם ברמה הפרסונלית אם ברמה המותגית הוא מצביע על מספר נקודות כנקודות החוזקה של הרשת. היכולת לאתר בעלי עניין – ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים עד מעגל שלישי. כלומר אנשים שמכירים אלה שמכירים את החברים שלכם. הכלים של המלצה והפניה מעצימים את היתרון הזה אף יותר. מעבר לכך הוא מונה 3 שימושים עיקריים בלינקדאין- עבודה, עסקאות, ידע…

Read More »

אני רוצה כאן ועכשיו Twitter למתחילים, מתקדמים ומאותגרים – PLS RT

מי עוקב? למה עוקב? ניתן לעקוב אחרי אנשים עם עניין משותף, או שהפיד שלהם עניין אותנו. ניתן לעקוב באופן עקרוני אחרי כל אחד אלא אם הוא הגביל אותנו או סגר את החשבון שלו לצפיה (ואז הוא נדרש לאשר אותנו). קיימים כלים למציאת אנשים קרובים גאוגרפית http://www.twitterlocal.net/, או לפי תחום עניין ועיסוק (ממש כמו "דפי זהב") מומלץ אגב להרשם כדי שימצאו גם אתכם http://www.twellow.com/ חברות רבות מחזיקות יותר מחשבון טוויטר אחד.

Read More »

ROI במדיה החברתית

האם עלינו להתייחס למדיה החברתית ככלי פרסום כמו במדיה המסורתית? מה בעצם הפרמטרים שיראו לנו את ההחזר על ההשקעה? האם המושג ROI הוא המושג הטוב ביותר על מנת לבטא את הצלחתה של המדיה החברתית?

Read More »

קבוצות רכישה באינטרנט – הדבר הגדול הבא?

חשבתם פעם על העוצמה שיכולה להיות ללקוח פרטי בכח המיקוח מול ספק במידה והיה יכול לרכוש עשרות או מאות יחידות של אותו מוצר ברכישה אחת? אז לאט לאט קמות יותר ויותר פלטפורמות ברשת שמאפשרות את זה. אתרים שפועלים בטכניקות שונות, בעולם וגם בארץ מסתבר. למעשה מדברים על אפשרות שווי של למעלה ממליארד דולר לחלוצת הטרנד החדש!

Read More »

המסר בשישים שניות

נאום המעלית (Elevator Pitch) הוא מושג שרבים מאתנו נחשפו אליו בשלב כלשהו בקריירה שלהם. איך אני מעביר בצורה ממוקדת וקצרה לצד השני את המסר שאני מעוניין שיחשף אליו? אצל יזמים זו התמצית של התמצית, אותם כמה משפטים שלרוב יפתחו את תמצית המנהלים וידעו לכלול בתוכם את המסר של התוכנית העסקית כולה.

Read More »
מדיה חברתית

הצרכן כבר לא רוצה מוצר, הוא רוצה חוויה – תמהיל השיווק החדש

המצב היום הוא כזה שהכח אצל הצרכן משמעותי. שלא כמו בעבר כאשר התקשורת הייתה בערוץ חד צדדי לקהל יעד רחב (טלוויזיה, רדיו, פרסום חוצות) מתקיימות היום מליוני שיחות ואינטרקציות הקשורות למותג, למוצר או לשירות במקביל לפרסום. הצרכן הוא השולט בהתנהלות המותג בניגוד לשליטה שהייתה למפרסם בעבר.

Read More »

המס על המדיה החברתית

הדו שיח מנוהל על ידי מנהלי המדיה החברתית, מחלקת השיווק או השירות אבל היבטי הדיון נוגעים למערכת כולה. לתפעול, לייצור וכן הלאה. בסופו של יום הכל נסוב סביב ההתאמה בין ציפיות הלקוח למה שהמותג יודע לספק. ישנה חשיבות גבוה להצהרות החברה ולאופן הצגת המותג.

Read More »
גלילה למעלה